Torsdag 4/2 - Magen är enorm!

Denna dag började tidigt.. Gick upp straxt efter 7.15, skulle nämligen vara hos en jobbcoach i stan kl 9. Det gick bra, men kan ju inte sticka under stol med att de känns lite onödigt att börja söka jobb nu, när jag kommer vara höggravid om ett par månader.. Men men, får väl se det som en erfarenhet :) Va där i ca 1 timme, gick ändå från stan till hageby sen, va väldigt skönt. Temperaturen låg väl runt 0:an o de snöade, mysigt ju! Ale hade precis gått upp när jag kom tillbaka, gick till macken sen för att hämta ut ett paket från jotex :) Lite grejer till lägenheten som jag hade beställt :) 24 dagar kvar nu bara innan vi blir sambos :) Känns helt underbart!! Längtar massor =)

tog de lugnt sen efteråt, älskling skulle på möte me jobbet kl 17 så då åkte jag me samma buss o hoppa av i stan o gick där i ett par timmar. Köpte 2 t-tröjor som va lite längre inne på hm. Behövs nu, magen växer enormt snabbt, fast idag har den nog varit större än vanligt.. Fast tycker bara de e mysigt :) gick o kollade på bebiskläder oxå, fast köpte inget.

Nu sitter jag o bara kollar på teve, eller ale spelar o jag skriver hehe :p sitter me en vetekudde på axlarna, fick fruktansvärt ont i dom efter att jag kommit hem från stan, antar att jag kanske gått lite för mkt idag, kroppen är ju trots allt inte van att bära på den extra vikt jag har nu, men de börjar gå över lite grann nu iaf så de känns bra :)

Imorgon åker jag hem på em. Mamma o pappa ska på spaweekend här i stan så ska ta hand om djuren där hemma. Kommer nog att gå bra, lite tråkigt bara, kommer att sitta själv på en fredagskväll... men köpte iaf me mig godis idag som jag ska ha imorron o tröstäta haha :p dom kommer hem igen på lördag em, fast jag åker inte tillbaka till ale förrens söndag (eller måndag?) eftersom han jobbar hela helgen. Kommer sakna han som vanligt.. :( men snart blir de bättre när vi bor tillsammans :D

Nee nu ska jag stoppa in vetekudden en gång till i mikron, sen ska vi nog gå o lägga oss.. 
God natt!!


Älskling o jag när vi var på spaweekend i juni -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0