Känner mig duktig

Länge sen jag har hållit igång som jag har gjort denna morgon. Började med att jag gick upp kl 7, gav katterna sin mat o sen ner till stallet o ge hästar o får sin. Va ute en liten stund me hundarna, o sen in så dom fick sin mat oxå. Gick o la mig nån timme, sen va de dax o gå upp igen vid 9.15 för att släppa ut hästarna. Fixa frukosten till mig samtidigt som jag läste lite bloggar :) Efter de plockade jag in den rena disken från diskmaskinen o plocka i de smutsiga, dammsugit hela huset, o satt igång en maskin tvätt :) Nu tänkte jag bara ta de lugnt fram till 12, sen ska jag ner till stallet o mocka, så mamma slipper de när hon kommer hem sen. Sen kommer Josefine, Patrik o Oliver :) Ska bli kul o träffa dom! Va en vecka sen sist, men känns som de va längre sen.. Alltid lika mysigt o vara me oliver :)

Kom på nu att jag ska redovisa jobb för AF senast imorgon... Kanske bäst jag sätter igång me de nu. Skriver nog ett inlägg senare ikväll oxå! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

oj vad du har legat i på morgonen! duktig du är :)

2010-02-06 @ 12:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0