Fredag 5/2 - Djurvakt

Blääää va jag har ätit!! Blir lätt så tyvärr, när man är ensam hemma o har de tråkigt. Men men, får skylla på graviditeten haha :p Pappa hade ju inte gjort de lättare för mig heller. Hade köpt hem glass o allt möjligt som om jag skulle vara ensam under många dar haha! Har iaf suttit o kollat på let´s dance. Mamma o pappa åkte vid halv 5, så har tagit in hästarna o gett dom maten, va nere nu sista gången vid tio. Nu är de lugna stugan här, hundarna sover o katterna me :) Jenny, min syster höll på o skrämma slag på mig förut. Det plingade på dörren här vid halv 8, är ju inte de vanligaste här ute i skogen :p tänkte vem kan de vara? Sen öppnades dörren innan jag ens hunnit dit, men som tur var så var de ju bara hon haha! Hon va ute o gick me deras hund, så kom förbi här en snabbis. har inte vant mig vid att dom flyttat så nära :p Efter de låste jag dörren iaf , lite läskigt faktiskt när man e alldeles ensam ute i skogen...

Idag har jag inte gjort nåt speciellt iaf tidigare under dagen. Mest tagit de lugnt hos Ale bara. Gick en sväng till HC, köpte blutsaft pga mina järnvärden. Har läst att de ska vara bra för magen, för de va ju INTE järntabletterna iaf... fy fan säger jag. Inget kul o inte kunna gå på toan under 2 dagar, ibland mer.. Så jag hoppas de ska bli bättre nu :) Åkte från stan vid två. Saknar redan min älskling! Ska bli så skönt när vi bor tsm, så slipper jag åka hem när han ska jobba. Förresten, igår märkte vi en rolig sak. Ale låg o prata me bebisen, o den höll på som bara den då där inne :) Sparka o rulla runt o allt möjligt. Så häftigt! har märkt de lite innan me, när ale tar sin hand på magen så början den sparka, eller när han pratar osv :) kommer bli en riktigt pappagris de där :D

I måndags va vi förresten o köpte en vagn! ( hm hade ju tänkt lägga upp en bild på den här nu, men hittar den inte) Jättefin var den! Helt okey för det billiga priset vi fick den för :) Känns väldigt skönt o ha den klar nu faktiskt, även om det är ca 3 månader kvar. Hjälp va snabbt de går!!

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar o prata me Ale :)

Kram och god natt! Älskar dig Ale!!


VI
under nyår

*Nu sparkar bebis i magen :)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0