9/2 - underbara tisdag

Gick upp tidigt idag, eller ja, 8.20. Skulle vara hos jobbcoachen kl 10 inne i stan. Va där 1 timme sen åkte jag hem till ale igen. Käkade o lite så, sen hjälptes vi åt o kollade igenom hans skolarbeten, han har ju börjat plugga på distans. Min duktiga kille som både jobbar o pluggar :) Vid 5 eller va den va, så gick vi ut en stund, ale sprang o jag gick. Gick hem till jona o paula en lite stund, sen hem o duscha. Nu för typ en halvtimme sen, kom vi hem från affären. Blev sååå sugen på en ben & jerry :D Så det ska jag äta snart. köpte lite frukt oxå till kvällen, vi brukar skära upp allt i bitar, blir faktiskt mkt godare så tycker vi :p

Bebis har varit ganska lugn idag i magen, men sätter väl igång nu snart :) Känner mig mer o mer otymplig nu, men älskar min lilla bebismage så mkt! :) Kommer nog kännas tomt sen när den försvinner.. men då har man ju dubbel lycka utanför istället, så de går nog jämt upp skulle jag tro :)

E så nöjd med mitt liv just nu, visst ett jobb skulle inte vara fel, men känner mig så lycklig lottad som har en kille som älskar mig över allt, o som jag älskar hur mkt som helst, snart en lägenhet, o snart en bebis. Ale har ett jobb osv.

Nu ska jag kolla på vinterspelen i kanal 5  o äta min glass :) Hoppas de e nåt att ha! Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0