7/2 - Lugn söndag

Idag vaknade jag vid 10.. Josefine o oliver o alla andra va redan vakna. Gjorde inte så mkt på förmiddagen, lekte me oliver o lite så :) Gick ut o gick sen runt 1 me josefine o oliver för han skulle sova, skönt att gå lite efter allt man äter när man e hemma :p Har inte gjort så mkt annars idag faktiskt.. Mest tagit de lugnt och umgåtts me alla.

Det är inte förrens nu typ som jag inser hur STOR min mage börja bli :D Stor o spänd är va den e :p Men jag njuter bara, det är ju så här  som man alltid har tyckt sett så mysigt ut med att vara gravid, och nu är det jag själv som får uppleva det, vem vet när nästa gång blir, de kanske dröjer liksom.. Fast lite jobbigt börjar det bli att sitta länge, speciellt i soffan. Får ont i både rygg o revben rätt så snabbt nu, så blir otast att jag halvligger :)

Inatt jobbar älskling natt, men imorgon kommer vi ÄNTLIGEN att ses :D Ska bli så skönt att vara me varandra igen! :)

Idag, 7 februari, är det 2 år sen morfar gick bort.. hade så gärna velat att han fått se mitt första barn osv, men han ser oss nog där uppifrån istället :) Saknar han oändligt mkt!  




Nu ska jag snart sova, Kram o god natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0