6/2 - Myskväll

Josefine o Oliver ska sova över här inatt, så har haft de mysigt. Käkade tacos när mamma o pappa kom hem, o åt semletårta :) Såå gott! Nu e josefine där uppe o söver oliver, och snart börjar melodifestivalen, se om de är nåt att ha :) Brukar ju vara ganska olika alla år, vissa är jättebra medans andra undrar man vad dom gör där.. Blir en lugn kväll annars, önskar jag kunde ha varit me älskling istället.. :( Men han jobbar natt imorron, o behöver ju sova mkt imorron under dagen, så kommer inte att ses förrens på måndag efter att han vaknat. Trodde faktiskt inte man kunde sakna någon lika mkt som man gjorde i början som efter 11 månader, men de gör jag o jag älskar han mer o mer för varje dag som går fortfarande! Hur konstigt de än låter så blir känslorna starkare o starkare, o det är jag väldigt glad över! Vet inte vad jag skulle ha gjort utan ale i mitt liv, det känns verkligen som det var ödet som förde oss samman. Kan skriva om när vi träffades någon annan gång :) Minns den kvällen/natten som om de vore igår :) Älskar dig mer än allt Alejandro!

Nej, nu börjar melodifestivalen. Ha en bra kväll! 


En bild från i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0