28/2 - Sista natten hemma

Imorgon bär flyttlasset av till hageby. Ale o jag blir sambos! :) Känns helt underbart! Så inatt är det alltså sista natten hemma, eller kommer säkert sova över nån gång framöver men aa ni fattar :) Allt känns bara bra än så länge faktiskt. Nu blir det att städa, tvätta o handla själv i fortsättningen o betala räkningar... Är väl den största förändringen men de kommer gå bra :)

Får väl se om jag skriver nåt, vet inte riktigt när internet kommer igång, men om allt går som de ska så ska de nog funka redan imorgon :) Orkar inte fixa me bild på magen idag, kommer nån dag i veckan :) Jag mår bara bra iaf, förutom min dumma rygg o revben som vanligt... har börjat få halsbränna på kvällarna nu me :(

På onsdag är det föräldrargrupp igen :) Kul! o så får jag e om jag går på amningskursen då oxå, beror på hur mkt de e me flytten, har ju tid hos sjukgymnasten på tisdag oxå, och på onsdag möte hos jobbcoachen. Fullt upp ser jag...

Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så kul! :) Hoppas att flytten går bra. I morgon tisdag börjar min praktik, ska bli spännande och skönt att få göra något vettigt. ;) Men på onsdag är jag fvungen att bege mig in till stan, ska på ett info möte på AF kl 10. Det känns väldigt onödigt eftersom jag knappt har hunnit börja praktiken, men är så illa tvungen... :(

Hoppas att allt är bra med dig och bebisen? :D KRAM

2010-03-01 @ 16:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0