26/2

Åkte hem idag, eftersom ale jobbar hela helgen... Tråkigt som vanligt att vara ifrån varandra, men får se de som så att vi flyttat ihop på måndag :D:D o sen kommer vi aldrig mer sova i olika sängar. Kommer bli så underbart kul o längtar massor!! På måndag hämtar jag nyckeln, sen väntar jag bara tills ale slutar för dagen vid 4, o sen sätter vi igång o flyttar in allt. Eller nästan allt, har ju inte riktigt alla möbler men vi har iaf allt så vi klarar av att bo där :) Så kul o mysigt de kommer att bli!! :D

Josefine o oliver sover oxå över här inatt :) Mysigt! Har ätit tacos o mumsat i oss lite för mkt godis :p Oliver är så duktig, han somnade som vanligt innan 8 o sover fortfarande o kommer säkert att göra hela natten, som han gör när han sover hemma. Så duktig som gör samma sak fast han sover i en annan säng o allt är annorlunda här än hos dom. Gullungen! :)

magen den bara växer o växer :) tänk va stor den kommer att vara i slutet! Herregud, kommer ju knappt kunna röra mig, jag som redan har problem med att sitta upp nu, speciellt under kvällarna. Men de går nog, är ju inte den enda som  är/varit gravid direkt :p

Ska snart sova tänkte jag.
Ha en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0