25/2

Va ett tag sen jag skrev nu. Eller kanske bara va igår som jag inte skrev? :p aja. Igår iaf så va vi hos barnmorskan hela dan kändes de som. Först en vanlig kontroll hos våran barnmorska kl 14. Vid halv 3 va vi färdiga men kl 16 skulle vi på föräldrargrupp, så stannade kvar där, köpte lite gott att äta på sjukhuset o så. Allt såg iaf bra ut hos bm. Hade gått upp 3 (!!) kg under 1 månad. Men är väl ett tecken på att bebis växer o så. Mitt fundusmått eller va de heter är lite över de normala, så kanske de blir en stor bebis? Hon sa att de inte behöver vara så, men att de kan. Föräldrargruppen va oxå kul. Kul att träffa gravida, höra vad dom tycker o tänker o hur deras graviditet har varit :) har 3 gånger där sammanlagt, igår pratade vi om tiden innan förlossning, nästa gång under och sista gången efter förlossning. Kommer nog att bli intressant :)

Ale åkte på o fick jobba natten som varit o inatt oxå.. har jobbat 5 nätter sen efter de, plus helgen plus måndag o tisdag. Han e duktig min kille :) Så jag åker iaf till josefine nu snart e där några timmar så älskling får sova o så blir inte jag så rastlös av att bara vara. :)

Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0