22/2 - Kallt!!!

Har sovit dåligt inatt... vaknat av minsta lilla ljud. Gick upp 9 iaf för att ta ut hästarna. Hörde imorse att mamma o pappa prata om att de va -25 grader kallt, runt 6 tiden imorse. Men tänkte att jag nog hade hört fel, att dom pratade om nåt annat.. Men när jag gick upp så va de ju -20! Så jag hade inte hört fel. Tur iaf att solen e framme, de gör att de känns lite varmare o mysigare att vara ute iaf :) Men jag stannar nog inne tills hästarna ska ha sin lunch, o så går jag kanske ut en liten sväng me hundarna då samtidigt. Men de blir nog som sagt en liten sväng, annars finns de nog risk för att näsa o kinder förfryser :p

Längtar ihjäl mig tills imorron, då åker jag äntligen till älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0