21/2 - Vad snabbt de går

Hej hopp!

Helt sjukt vad det snöar asså! Ännu mera idag känns de som, o jag har skittråkigt här hemma. Finns inget o göra, visst kan gå ut en stund men kan ju inte gå nån promenad direkt, eftersom vägen snöar iväg direkt. Va ute igår o gick me hundarna, men eftersom pappa inte e hemma (han e i göteborg) så e ju inte våran väg plogad, så de blev skitjobbigt o pulsa i den haha. O resten av vägen hade ju blåst igen... Undrar seriöst vart den här vintern ska sluta?!

men men, stannar inne en stund till iaf. Ale jobbar ju natt nu till tisdag, så åker inte dit förrens då.. :( Eftersom det är sportlov den här veckan, så kommer han jobba nästan hela veckan nu, e bara ledig på onsdag har jag för mig.. Saknar dig älskling!

Idag har trollungen funnits i min mage 28 veckor :D Går så himla snabbt, snart e jag i vecka 30 o då kan man börja räkna ner lite tycker jag :) Lägger upp bilder på magen som vanligt ikväll eller imorron :)

Ta de lugnt i snöovädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0