19/2 - Hemma

Nu sitter jag hemma, eller kom hit vid sextiden. Ale jobbar hela helgen o så o mamma e ensam så stannar här ett par dagar. Eller till tisdag rättare sagt... Ale jobbar söndag o måndag natt me. Jobbigt som vanligt, men snart flyttar vi o blir sambor :D:D bara 9 dagar kvar :)

Har varit ute o gått lite idag, kallt men skönt som vanligt. får passa på eftersom det sägs bli väldigt blåsigt, kallt o snöigt här under helgen...Usch va trött jag e på skiten!!! Nu vill jag bara ha vår, sol o  massa värme! Kommer ihåg förra året, då låg ale o jag o solade här hemma på gräsmattan. Vi solade verkligen, jag hade bara linne på mig liksom.. O de va i slutet av april. Nu känns de ganska långt bort kan jag säga. Den tiden det här året kommer de ligga kvar en massa snö o vi går i våra vinterjackor fortfarande haha :p Ne ska väl inte vara så negativ, men de känns ju faktiskt som så just nu.

Nu har jag legat o käkat godis hehe :) Ska fortsätta kolla på teven nu!

God natt!
Bildbevis:

I vasaparken

Hemma! Kollade datumet: 24/4

Här e vi 10/4. Kommer ihåg att de va jättevarmt den dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0