18/2 - trött

Gomorron!!

Sitter o äter frukost nu, lite sent kanske, men har faktiskt varit vaken ett tag :p Sover så dåligt på nätterna nu förtiden.. Inte för att jag behöver gå på toan eller så, utan bara vaknar o kan inte somna. Tror faktiskt de e bebis där inne som väcker mig me sparkar hehe. Igår va jag helt slut hela dan..

Igår gjorde vi inte så mkt.. Skjutsa paula till barnens dagis för att hämta barnen o sen hämta vi hans kusin oxå vid jobbet borta vid maxi. När vi kom hem därifrån, så packa vi lite från ales rum, slängde möbler vi inte behövde, packa ner kläder o så. Usch nu e de bara mitt rum kvar, men e nog mest kläderna som kommer att ta tid, ska ju ta me mig sängen o massa andra grejer.
Såh 2012 sen på kvällen oxå, tyckte den va sådär faktiskt.. Man har hört att den skulle vara så bra, men nej, de tyckte inte jag..

Idag kommer det nog inte hända så mkt tror jag. Ska iaf ut o gå en sväng sen :) Ale jobbar från tre o framåt hos en ny kille, så får se vad jag hittar på under tiden.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0