16/2

Va på möte hos jobbcoachen idag kl 10. Skönt att komma upp skapligt, och gick hem sen från stan till hageby, skönt faktiskt :) Ale höll på me skolarbeten när jag kom tillbaka så tog de bara lugnt i några timmar plus att jag va trött. Nu e vi hos jona o paula, har varit på HC en stund. Gud jag e så sötsugen!! Skitjobbigt faktiskt! Hade ju tänkt ta de lite lugnt me de goda hehe :p fast e man gravid så e man, o man kan inte riktigt styra över sitt sug ibland.. Lyckades nu iaf att komma tomhänt från affären, men suget har ju inte gått över än direkt.. Kommer säkert springa tillbaka sen :p haha. Tror vi skulle ut snart en stund, eju ganska skönt ute, fast lite lite kallt.

Jag hoppas jag kommer ihåg att ladda upp ny bild på magen ikväll som jag tog i söndags. Ska försöka :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0