12/2 - ont i revbenen

Åkte hem idag vid 1-tiden, ale jobbar kväll, han slutar nu snart.. Men han jobbar imorron kväll oxå, så passa på o åka hem en sväng då. Kom hem vid två, har inte gjort så mkt faktiskt, fixat mitt cv o personliga brev tills nästa gång jag ska till jobbcoachen. Skönt o ha de gjort, o va mkt grejer man har gjort som man glömt bort egentligen! Gjorde en äppelpaj förut oxå, som vi åt till melodifestivalen :) tyckte de va lite sådär ikväll, första o sista låten va bra, o resten mindre bra typ. Vissa undrar man ju hur dom ens kom dit, se gamla gubbar stå o sjunga me fiol o grejer känns inte riktigt som melodifestivalen..

Just nu har jag bara tråkigt.. Tror jag ska kolla på Solsidan som jag missade igår. Saknar min älskling!! Pratade me min bror förut oxå :) Kul o prata lite me han, han åker tillbaka till london i några dagar på torsdag igen, har hittat en tjej där :)

har haft fruktansvärt ont i revbenen ikväll. Visste inte hur jag skulle sitta i soffan för att de inte skulle göra ont. hjälpte inte att jag låg ner heller.. Längtar tills jag går o lägger mig i sängen, då brukar de gå över hehe :) nu börjar de komma i ryggen oxå.. :/

Ha en bra lördag!

Försöker lägga upp fler bilder, men de verkar inte gå just nu... Bild från igår iaf


Kommentarer
Postat av: Josefine

gud vad fin liten mage du har :) den ser inte alls stor o klumpig ut som det kan göra på vissa. du ser smal ut fast med en kula på magen :)

fast du själv kanske känner dig klumpig o stor :P

2010-02-13 @ 23:25:09
Postat av: Malin

riktigt fin bild :D jobbigt att du får ont i rygg och rev ben :/ hoppas alllt annars är bra :D

2010-02-14 @ 09:47:50
URL: http://yooshiii.blogg.se/
Postat av: Jessica A

Josefine: hehe tack :) du ska få se resten av bilderna den kvällen, när jag sitter ner, då är den mkt större!! :p fast känner mig inte så klumpig faktiskt, bara när jag ska ta på mig skor o sånt :) men annars har jag nog en rätt liten mage o de ska jag nog vara glad över, för de säger väl bara pang så växer den :p

2010-02-14 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0