12/2 - Morgon..

Blev inte att jag skrev något igår. Morgonen va iaf som vanligt, som kom joan o paula hit plus barnen o va här hela dagen. Paula gjorde pannacotta och jordgubbspaj. MUMS! Ale gick ut o sprang sen senare, o jag gick samtidigt :) Sen hängde vi me hans syrra för o kolla på bil o så.. På kvällen gick vi till Ales kusin + tjej o va där till 12  nångång. Blev bjudna på god mat o bara satt o pratade :) Inte så mkt mera o skriva om igår..

Idag åker jag hem till mamma o pappa. älskling börjar jobba vid ett, så tar en buss som går halv eller nåt. Stannar där tills imorgon eller måndag, eftersom han jobbar imorron kväll oxå. Skriver mera ikväll antar jag :)

Ni får ha en bra dag alla som läser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0