11/2 - Flytten och träning

Hej!
Vaknade skapligt idag, gjorde de vanliga, åt frukost osv. Va så himla fint väder ute, så vi gick ut o gick vid 12. Solen sken massor! va jätteskönt även om de va lite kallt.. Gick en sväng till HC, tänkte kolla på ny bh eftersom mina börjar bli lite små, speciellt runt om bröstkorgen. Men hittade ingen i den storleken jag skulle behöva :s kändes lite halvlustigt haha :p jag e ju van att min storlek alltid finns typ, men men va inte så jättesugen på att prova heller, så hade väl säkert kunnat haft nån utav de storlekar som fanns. Får ta de nån annan gång :)

Har flyttat över lite grejer vi har haft här som är till lägenheten, till ett förråd vi har fått låna. Skönt o ha det närmre den lägenhet vi ska flytta in i, plus att de blir mera plats här :) Längtar som bara den just nu tills vi får nycklarna till lägenheten!! :D Flyttar 1 mars, som är en måndag.. Hoppas verkligen vi kan få komma in lite tidigare, iaf nån gång under söndagen skulle vara bra. Men om de blir måndag så funkar väl de me, ale jobbar på morgonen bara och han har planeringsdag med jobbet sen hela dagen.. Men de löser sig säkert :)

Efter att vi hade flyttat grejerna så tränade ale lite grann, sen trimmade jag hans hår. Blev bättre faktiskt :) Efteråt boxades vi lite! Så himla kul de e, han har handskar o såna kuddar man slår på. Körde ju några boxningspass när jag tränade på träningsverket i sörping för några år sen, o de e ju så himla kul! :D Ska försöka köra nån gång ibland nu sa vi :)

Idag äntligen hade dom vindruvor till bra pris på ICA. Dom har varit så himla dyra nu undr vintern, men nu va de nåt extrapris så passade på o köpa :) åt ju de massor i somras, både ale o jag, så har saknat de lite hehe.. har ätit upp dom nu iaf. Ska snart sova nu, så säger väl God natt!

Bebis älskar förresten när ale spelar gitarr :) Sparkar massor just då!


I somras på väg till motala, varamonbadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0