10/2 - Stan

Gick upp skapligt idag, Ale o jona skulle på en arbetsintervju kl 10. Jag hängde me dit, allt blev väl klart runt 11 tror jag. Efteråt hade jag o älskling bestämt att vi skulle äta på kinabuffen på peking house :) Så himla gott! Men gud va mätt man blir haha :p Har stått mig hela dan på den maten, åt inte kvällsmat förrens för en timme sen ungefär. Efter vi ätit där så gick vi o kollade på glasögon åt ale, hittade ett par jättesnygga till bra pris, får se om de blir dom  :) sen gick vi hem från stan till hageby, skönt att röra på sig efter o ha ätit sig proppmätt :p
Ale har suttit me sina skolarbeten sen vi kom hem nästan stackarn.. tog många timmar idag.. Jag har haft så himla ont i ryggen ikväll så tog en långt, skönt, varmt bad :) Va väldigt skönt o tror de hjälpte lite faktiskt, men när jag va klar eftersvettades jag som bara den, va röd som en tomat i ansiktet hehe. Åt lite kvällsmat, stekte ägg till mackorna, men de dumma smöret jag stekte i flög upp på min hand, brände mig o nu svider de som f*n :( inte alls kul, gör mera ont än vad man tror faktiskt..

Nu ska vi bara ta de lugnt, kollar på filmen i 6:an, 2 fast 2 furious, eller vad den heter. Har skurit upp lite äpple o päron oxå som vanligt :)

God natt :)

Bild för nästan 1 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0